Demo
Afspraak
14 oktober 2019

Weg met dubbele data (deel 2)

In juni introduceerde we hier de spiksplinternieuwe ontdubbelingstool van HubSpot . Een slimme functie – die gebruikt maakt van machine learning – om dubbele contact- en bedrijfsgegevens op te sporen. 

Ruben ten Brinke

Blog Article | 1 min read
17 september 2020

Datasynchronisatie, hoe werkt het?

In mijn vorige blog en in onze eerdere webinars noemden wij data al meerdere keren het nieuwe goud. Data, en de kwaliteit daarvan vormt de fundering onder jouw HubSpot platform. Zonder een rijk en goed gevuld CRM kan jij niet alles uit de mogelijkheden van HubSpot halen.

Wouter de Graaf

Blog Article | 4 min read
12 maart 2021

Personalisatie & HubSpot: Verbeter de ervaring op je website

Heb je ooit een website bezocht, waarbij je verbaasd was over de relevantie van de inhoud? Vast wel. Denk bijvoorbeeld aan buienradar.nl, waarbij je de weersverwachting ziet voor jouw locatie. Of je bent je aan het oriënteren op een nieuwe auto en scrollend door Google Nieuws kom je berichten tegen die precies aansluiten op jouw zoektocht. Bij Zalando wordt er door middel van een aantal quiz-vragen achterhaald welke kledingstijl  bij jou past. Deze informatie wordt vervolgens gebruikt om alleen de kleding te tonen die bij jouw persoonlijke smaak past. Ook voor B2B-marketing heeft personalisatie inmiddels zijn intrede gedaan!

Leonie Oosterhoff

Blog Article | 2 min read