Demo
Afspraak
26 november 2019

Van de traditionele funnel naar het Flywheel

Iedereen is wel bekend met funnels. De denkbeeldige trechter waar iemand van boven naar beneden doorheen gaat. Maar het einde van de funnel is écht het einde. Dat is zonde! Er is een manier waarop jij kan zorgen dat het aan de einde van de funnel niet stopt. 

Ruben ten Brinke

Blog Article | 2 min read
22 mei 2020

Waarom je zou moeten beginnen met Account Based Marketing en Sales

Stel je eens voor, een wereld waarin je het verkoopproces zou kunnen starten door direct te verkopen aan je best-fit en meest waardevolle accounts. Geen tijdverlies door te verkopen aan ongekwalificeerde leads die niet geschikt zijn voor jouw bedrijf. Over efficiëntie gesproken!

Leonie Oosterhoff

Blog Article | 3 min read
07 december 2020

3 Veelgemaakte denkfouten bij Sales Forecasting

In het afgelopen jaar is het wel duidelijk geworden dat de toekomst niet altijd te voorspellen is. Maar ondanks dat de toekomst zich niks aantrekt van voorspellingen, is het hebben van inzicht in de toekomst van je organisatie erg belangrijk.  

Leonie Oosterhoff

Blog Article | 4 min read