Demo
Afspraak
Menu
Demo
Afspraak

Seefore Nieuws en Blog

HubSpot breidt haar gratis aanbod uit

Henry van Olst, op 22-jul-2019 17:05:33

Goed nieuws voor veel bedrijven. HubSpot heeft zojuist grootst aangekondigd dat het haar gratis pakket uitbreidt. Naast het gratis HubSpot CRM zijn er nu meerdere tools gratis in het CRM beschikbaar zoals e-mailmarketing, het beheer van advertenties en analyses. Zo geeft HubSpot gebruikers de mogelijkheid om binnen hun CRM-omgeving de genoemde functies geïntegreerd te gebruiken.

Tools, tools en nog meer tools

Iedere organisatie maakt al snel gebruik van meerdere tools. Je kan je voorstellen dat je met meerdere tools al snel tijd kwijt bent aan het beheer hiervan. Ook het behouden van overzicht over alle informatie die deze tools genereren zal tijd kosten. Dat wil zeggen dat op die manier meerdere tools zorgen voor verminderde productiviteit op de werkvloer. Dit is dan ook de aanleiding voor deze gratis services vanuit HubSpot.

Meer gepersonaliseerde marketing, minder moeite

De gratis HubSpot marketingtools zijn niet alleen makkelijk in gebruik, ze werken ook nog eens automatisch. Het is namelijk volledige geïntegreerd met het HubSpot CRM.

  • Op het moment dat een lead zijn of haar e-mail deelt, weet jij direct wie het is. Je weet waar hij of zij werkt, welke pagina's zijn bezocht. Alles in realtime, zonder vertraging.
  • Wanneer dezelfde lead een aanbiedings- of prijspagina bezoekt, kan jij direct een gepersonaliseerde e-mail sturen. Hier heb je geen designer of IT-specialist voor nodig.
  • Met eenvoudige, maar krachtige analyses kom jij te weten wat werkt en wat niet werkt. Welke kanalen, content of advertenties leveren de meeste conversies op? Jij weet het.

Het perfect koppel

hubspot crm en marketingtoolsEen combinatie van een solide CRM met krachtige, intuïtieve marketingtools zorgt ervoor dat jij in staat bent om het verschil te maken. Door de marketingtools te integreren in het CRM, kan je eenvoudig zien welke invloed bepaalde acties of inspanningen daadwerkelijk hebben op de ervaring van klanten. Zo ben je in staat om de best mogelijke ervaring na te streven en bezoekers te converteren naar blije klanten.

Welke tools zijn er nu dan gratis?

Ads

Advertenties in HubSpot stellen je in staat om de prestaties van verschillende advertentie netwerken te vergelijken en te zien welke advertenties leiden tot welke contacten.

E-mail

E-mail in HubSpot betekent een intuïtieve drag-and-drop editor, tools om de deliverability rate te verhogen en analytics om te zorgen dat je kunt blijven optimaliseren voor het beste resultaat.

Formulieren

Dit gedeelte in HubSpot is gericht op conversies. Dit kunnen harde conversies zijn, maar ook de zogenaamde soft conversies zoals het downloaden van een e-book. Gebruik formulieren of pop-ups, zodat je makkelijker bezoekers van jouw website kunt omzetten naar leads.

Conversations

Converstations in HubSpot is de plek waar de live chat van je website samenkomt in één overzichtelijke inbox. Gebruik slimme bots en converteer leads via de chat.

Wanneer ben ik er aan toe om binnen HubSpot op te schalen?

Het gratis pakket met CRM en marketingtools zoals e-mail, ads en chat is krachtig. Het kan echter zo zijn dat je als organisatie tegen de grenzen van de gratis modules aanloopt. Wanneer ben je toe aan een upgrade binnen HubSpot? We hebben dat hier op een rijtje neergezet. Dit zijn richtlijnen die kunnen helpen om inzicht te verkrijgen.

Upgrade naar
'Starter' als
:
Upgrade naar
'Professional' als:
Upgrade naar
'Enterprise' als:
  1. Je jouw contacten wil tracken, converteren en wil starten te nurturen
  2. Je e-mails wil sturen zonder het label van HubSpot
  3. Je data van je contacten in het CRM wil zien verder dan 7 dagen terug
  4. Je de wens hebt om advertenties te retargeten op bestaande contacten
  5. Je meer dan 2.000 contacten in je CRM nodig hebt.
  1. Je op grotere schaal automation en personalisatie wil toepassen op je inbound marketing strategie
  2. Je meer dan 3 verschillende ad accounts wil verbinden met HubSpot
  3. Je volledige gebruik wil maken van de SEO functionaliteiten binnen HubSpot
  4. Je moeite hebt om de conversie te verhogen of de impact te meten van de marketinginspanningen ten aanzien van de omzet
  1. Je verschillende teams en brands wil managen op grotere schaal en je meer behoefte hebt aan maatwerk
  2. Je behoefte hebt aan uitgebreidere rapportage mogelijkheden
  3. De organisatie gebruik maakt van single sign-on
  4. Je volledige controle nodig hebt over zogenaamde team permissions. De toegang en machtigingen van teamleden binnen HubSpot.

 

Klaar om te starten!

Begin vandaag nog met het veranderen van jouw websitebezoekers in leads.

 

 

Onderwerpen:Inbound Marketing

Niks meer missen?

Schrijf je in voor de Seefore blog updates en ontvang de nieuwste HubSpot updates en ontwikkelingen in je inbox.

Aanmelden blog