Demo
Afspraak
22 september 2020

Inbound 2020 | Update Sales Hub

Wow! Na meer dan 20 jaar ben ik nog steeds verliefd. In 2001 ontdekte ik CRM. Mijn eerste ervaring was Siebel, daarna in 2002 SAP, later Mircosoft Dymanics. In die tijd werd er veel geschreven over de mislukkingen van CRM projecten en de miljoenen die ermee verloren gingen.

Elisabeth Schmoutziguer

Blog Article | 2 min read
24 november 2020

Automatisch jouw sales leads tracken en daarop rapporteren?

Van sales managers horen wij vaak “hoe zie ik waar de leads van mijn team zich bevinden in het sales proces, zonder dat ik mijn sales reps extra administratief werk opleg?” of “hoe weet ik of mijn team het maximale haalt uit elke kans om een lead om te zetten tot opportunity?”. Om antwoord te krijgen op deze vraag maken wij gebruik van het property lead status.

Ruben ten Brinke

Blog Article | 4 min read
05 mei 2021

Hoe leadscoring bijdraagt aan B2B salesresultaat

“Als je het over een lange termijn bekijkt dan zul je zien dan ongeveer 10% van al je leads uiteindelijk ook echte betalende klanten worden”   (bron: MarketingSherpa)

Dit geeft te denken, slechts 10%...

Hoe zorg je er nu voor om al je aandacht te richten op juist die belangrijkste 10% van kwalitatieve leads en niet op die 90% die je niets gaat opleveren? En wat kun je wel niet doen met die 90 procent tijd die straks overblijft 😉 

Bob van der Plas

Blog Article | 6 min read