Seefore Menu   Menu

Seefore Menu   Menu

Demo
Afspraak

Seefore Nieuws en Blog.

Seefore Nieuws en Blog

Seefore officieel Platinum HubSpot Partner

Henry van Olst, op 18-nov-2019 8:45:00

Hoera, een mijlpaal! Seefore is officieel Platinum HubSpot Partner. Dat klinkt niet alleen gaaf, maar dat is het ook. Waarom dat zo is, hoe we hier zijn gekomen en wat het betekent voor jou lees je in deze blog update.

Van Silver via Gold naar Platinum

Seefore is sinds 15 augustus 2018 een officiële HubSpot Partner. We werken hand in hand met HubSpot om te zorgen dat bedrijven en organisaties hun ambitieuze groeiplannen kunnen realiseren door de inzet van inbound marketing, sales en customer service.

Seefore Hubspot Platinum Solution Partner Grijs-1Het HubSpot Partner Tier programma is bedoeld om erkenning te geven aan Agency Partners die inbound marketing diensten volgens de hoogste normen hebben uitgevoerd. Er zijn verschillende KPI's waarop wij als Partner worden beoordeeld zoals de gezondheid van de portals van onze klanten, de reviews van onze klanten, HubSpot certificaten, het aantal accounts in ons beheer en het aantal verkochte HubSpot accounts.

Momenteel zijn er iets meer dan 100 HubSpot Partners in Nederland. Wereldwijd zijn er zelfs meer dan 4.000 HubSpot Partners. Wij zijn trots om momenteel in de top 5 te staan van alle Nederlandse HubSpot Partners!

Wat betekent dit voor jou?

Allereerst betekent het voor jou de bevestiging dat je samenwerkt met een partner die zich meet met de top van Nederland. De mensen van Seefore bezitten de kennis en vaardigheden die nodig zijn om jou als organisatie verder te helpen.

Enerzijds door het bijhouden, bijschaven en uitbreiden van hun kennis in de HubSpot Academy. Anderzijds door dag in, dag uit organisaties te helpen groeien door de juiste inzet van HubSpot. 

Doordat wij direct in contact staan met HubSpot zelf en dagelijks schakelen met experts van HubSpot kunnen wij jou nóg een stapje verder helpen.

NIEUWE DOELEN

Nu we deze mijlpaal bereikt hebben zijn we natuurlijk niet 'klaar'. Voor de komende periode hebben we al weer nieuwe doelen opgesteld. 1 daarvan is bijzonder interessant om hier te delen. De komende periode willen we vol inzetten op het laatste gedeelte van het Flywheel: service.

Het is mooi dat we gegroeid zijn en dat we een groter aantal klanten hebben. Echter willen we er de komende tijd op focussen dat we de kwaliteit van onze services waarborgen zoals we dat gewend zijn te doen. We gaan actief zitten op kwaliteit om zo onze klanttevredenheid te verhogen. Het kan zijn dat je in het nieuwe kalenderjaar hier wat van gaat merken.

Together we grow!

Veel technologie bedrijven zijn opzoek naar een structurele aanwas van nieuwe klanten, omzetgroei en hogere klanttevredenheid. Opvallend hierin is dat veel marketing-, verkoop- en supportteams nog niet optimaal met elkaar samenwerken. 

Vaak beperkt de onderlinge samenwerking zich toch eenmalige campagnes en vindt er geen continue afstemming van koopsignalen plaats. Door het gebruik van HubSpot kunnen we samen deze samenwerking op de juiste manier invullen.

Wil je sparren over jouw ambitieuze groeiplannen? Plan direct een momentje om te bellen in onze agenda!

Onderwerpen:HubSpotPartner