Demo
Afspraak
Menu
Demo
Afspraak
HubSpot

HubSpot

Er is een betere manier om te groeien.

Software voor marketing, sales en services.

HubSpot biedt een volledig modulair softwarepakket voor marketing, sales en customer service, met een gratis CRM als fundament. Elke module is opzichzelfstaand krachtig, maar samen werkt de software nog beter.

Plan HubSpot Demo
HubSpot model

Deze bedrijven realiseren hun ambitieuze groeiplannen

Fourtop
Portiva
Studytube
MediaCT
I4-YOU
VX Company Managed Services
Artuvet
EclecticIQ
MPC Industries
Bemet
iWRITER a Templafy Company
Lytho

Wat is HubSpot?

HubSpot is een marketing & sales automation software die bedrijven ondersteunt bij het realiseren van hun inbound strategie. Deze cloud based software biedt als platform commerciële teams de mogelijkheid om effectief te werken aan meer websitebezoekers, leads en klanten. Hierin biedt het platform drie zogenaamde hubs aan: Marketing, Sales, en Services. 

Marketing Hub

De marketing software helpt jou om meer traffic te generen, meer bezoekers te converteren en op grote schaal complete inbound marketing campagnes uit te voeren. Veelgebruikte features van de Marketing Hub zijn lead generatie, marketing automation en analytics.

Sales Hub

Met de Sales Hub van HubSpot haal je tijdbesparende verkoopsoftware in huis waarmee je direct dieper inzicht krijgt in prospects, vervelende taken kan automatiseren en sneller meer deals sluit. Populaire Sales Hub functies zijn email tracking, de meeting planner en email automation.

Services Hub

Op zoek naar klantenservice software om contact te leggen met klanten, verwachtingen te overtreffen en promotors te creëeren, om zo jouw bedrijf te laten groeien? Dan is de Service Hub van HubSpot precies wat je zoekt. Veelgebruikte functionaliteiten in de Service Hub zijn tickets, de customer feedback module en de knowledge base.

Professionaliseer je marketing, sales en service
Dankzij de functies van HubSpot

Marketing

Sales

Services

Blog

Publiceer relevante, boeiende content met tools die het mogelijk maken om content creatie te versnellen, formats consistent te houden en je helpen om te optimaliseren voor SEO.

Email sequenties

Zet prospecteren op de automatische piloot en zorg er zo voor dat er leads ontglippen. Op die manier hou je tijd over om de warme leads te closen.

Gesprekken

Beheer 1-op-1 communicatie met klanten op grote schaal via een universele, collaboratieve inbox die klant e-mails, chats en meer verzamelt- en toegankelijk is voor het hele team.

Landingspagina's

Creëer landingspagina’s die er op elk apparaat perfect uit zien. Voeg in één klik formulieren toe en wijzig automatisch de content op basis van wie je pagina bekijkt.

Email templates

Tijd vrijmaken? Verander de meest effectieve en voorkomende sales emails in templates die je vanuit je eigen inbox kunt openen en delen met het team.

Tickets

Log klantkwesties als tickets, die kunnen worden toegewezen aan teamleden. Georganiseerd en geprioriteerd op één centrale locatie.

Email

Maak verbluffende e-mailtemplates, personaliseer onderwerpregels en inhoud voor elke gebruiker. Pas A/B tests toe om de open rates en click-through rates te verbeteren.

Email tracking

Met email tracking weet je altijd wanneer een bepaald email wordt geopend, er op een link wordt geklikt of een bijlage wordt gedownload. Zo kan jij de perfect getimede follow-up actie uitvoeren.

Feedback

Ga voor het geluk van jouw klanten. Implementeer enquêtes om feedback te verzamelen die je kan gebruiken om betere klantervaringen te creëren.

Marketing Automation

Zorg ervoor dat jouw leads zelf de website vinden om te kopen, zodat jij meer deals sluit. Met marketing automation kun je het gedrag van elke lead gebruiken om e-mails, content en aanbiedingen op schaal aan te passen.

Documenten

Optimaliseer je documenten en personaliseer jouw pitch door te zien wie welk document bekijkt en hoe lang men op welke pagina zit.

Automation

Automatiseer jouw klantenservice met ticket routing, escalatie en taakcreatie. Gebruik feedbackreacties om geautomatiseerde marketing e-mails voor klanten of interne meldingen voor jouw team te sturen.

Analytics

Krijg inzicht in de hele marketing funnel om zo te zien welke marketingactiviteiten het beste werken en om te laten zien hoe marketing de bedrijfsresultaten beïnvloeden.

Meetings

Deel een link die leads de mogelijkheid geeft om een tijd te kiezen die voor iedereen werkt. Integreert met Google Calendar, Office 365 en met de CRM van HubSpot.

Knowledge base

Verander de meest gestelde supportvragen en tickets van jouw klanten in duidelijke, geoptimaliseerde knowledge base artikelen die worden geïndexeerd door zoekmachines.

CMS

Op weg naar een responsieve, SEO-vriendelijke en volledige geïntegreerde website, sleep jij je weg door de editor functionaliteiten. Sla de beste ontwerpen op als templates en creëer nóg sneller pagina’s.

Live chat

Maak rechtstreeks contact met potentiële klanten wanneer ze actief zijn op jouw website. Begeleid chatgesprekken naar de juiste sales rep om zo betere relaties op te bouwen en meer deals te sluiten.

Team email

Creëer (team) e-mailaliassen die inkomende e-mails automatisch in tickets veranderen of naar jouw gespreksdashboard leiden.

SEO

Plan je contentstrategie op basis van onderwerpen die de autoriteit van je website vergroot, krijg letterlijk tijdens het typen advies over content optimalisatie mogelijkheden en meet de ROI van alle SEO activiteiten dankzij geïntegreerde analyses.

Bellen

Maak vanuit je browser één lijst van sales calls en zet deze in een wachtrij. Log de calls automatisch in jouw CRM en neem de gesprekken op met één klik.

Live chat

Neem deel aan contextuele, gepersonaliseerde gesprekken met jouw klanten, in realtime op de website

Social Media

Track brand mentions, relevante gesprekken en engagement. Plan jouw social media berichten in zodat de juiste mensen ze te zien krijgen op het juiste moment.

Rapportage

Custom rapportage en dashboards bieden jou de mogelijkheid om high-level business metrics te delen met leidinggevende of om juist dieper op gedetailleerde statistieken in te gaan met jouw sales team.

Bots

Gebruik bots om de efficiëntie van live chat te verbeteren en 1-op-1 communicatie op te schalen door klanten naar relevante documentatie te leiden.

Ads

Volg nauwkeurig de ROI van jouw Facebook-, Instagram-, LinkedIn- en Google-advertenties en stop de struggle om de betaalde advertentie-uitgaven uit te leggen.

Predictive lead scoring

Geef prioriteit aan prospects. Bepaal wie je contacteert op basis van de waarschijnlijkheid dat een prospect klant wordt. Zo verspil je geen tijd aan het kwalificeren van kwalitiatief slechte leads.

Rapportage

Meet de impact van jouw klantenserviceactiviteiten met ingebouwde rapportage hulpprogramma’s die gebruiksgegevens van de knowledge base, ticketvolumes en responstijd, feedback van klanten en nog veel meer bijhouden.

Bewijs jouw ROI, ga voor de Inbound strategie

Trek meer relevant verkeer naar jouw website

Maak meer content voor die ideale prospect en zorg ervoor dat ze die content niet kunnen missen. Gebruik hiervoor het CMS en maak een responsieve website zonder developer.  Met de SEO tips kun je bereik genereren. Ook kun je gebruik maken van ads en social media om awareness rondom jouw content te creëren.

Converteer meer leads

Maak gebruik van landing pages om ervoor te zorgen dat meer van jouw website bezoekers zich opteren voor email lisjten, webinars, trials, demo’s, video’s en nog veel meer. Deze pagina’s maak je op in een what-you-see-is-what-you-get omgeving. Door slim gebruik te maken van duidleijke call-to-actions en mooi weergegeven formulieren, stromen de leads binnen. Kijk tot slot hoe de pagina wordt weergegeven op verschillende devices en lanceer jouw perfecte landingspagina.

hubspot voor marketeers

Sluit meer deals

Meer deals met minder moeite. Door elke lead persoonlijke aandacht te geven die ze nodig hebben, verhoog jij de omzet. Maak slim gebruik van live chat en chatbots om nooit het momentum te missen.
Word persoonlijker door elke lead zijn of haar eigen pad te laten volgen. Gebruik elke interactie om de perfecte follow-up uit te voeren, of dat nou een bepaalde e-mail is of een telefoontje van een sales rep.

Grip op de sales pipeline

HubSpot biedt de mogelijkheid om sales pipelines op te zetten en te beheren zoals jij in het echte leven de sales hanteert binnen je bedrijf, zonder het gebruik van dure consultants of training. Sleep klant kaarten naar deal stages die jij zelf kan aanmaken. Ontdek waar deals zich opstapelen en gebruik automation om nieuwe deals te creëren, taken toe te wijzen en nog veel meer.

hubspot image 2
Clean & Elegant
Fully Responsive

Ga voor fijne klantervaringen

Klanten zijn niet geïnteresseerd in de interne structuur van jouw bedrijf. Ze willen geholpen worden, en het liefst gisteren nog. Met de conversations inbox van de Service Hub, breng je alle communicatie kanalen – email inbox, live chat, forms, facebook messenger en meer – samen in één universele inbox.

Help door klanten zichtzelf te laten helpen

Als vragen terugkeren en je het gevoel hebt dat je keer op keer nagenoeg hetzelfde antwoord geeft, is het wellicht tijd om slimmer te werk te gaan. Transformeer je antwoord in een artikel en plaats in je kennisbank, beschikbaar voor iedereen. Zo helpen klanten zichzelf en hou jij tijd over voor andere belangrijke zaken.

hubspot image 3
Clean & Elegant
Fully Responsive

Vraag een HubSpot Demo aan

Plan HubSpot Demo