Wil commercieel pieken en ben je klaar om te doen wat hiervoor nodig? Dan ben je bij ons aan het goede adres. Dat is namelijk precies wat we doen: samen optimaliseren we jouw Inbound Marketing en zorgen we ervoor dat Sales succesvol is. Meer weten over Seefore? Kijk eens op onze over ons pagina!
Onze blog is de plek waar we het laatste nieuws delen op het gebied van inbound marketing, sales, service en natuurlijk HubSpot.
Het eerstvolgende webinar gaat over Account Based Selling.
Hoe zorg je ervoor dat je jouw ideale target accounts closed? Wat zijn op dat gebied de do's and dont's ? Laat je in 45 minuten meenemen in de wereld van Account Based Selling én hoe je ABS toepast in HubSpot.
Wil je commercieel pieken en ben je klaar om te doen wat hiervoor nodig is? Dan ben je bij ons aan het goede adres. Dat is namelijk precies wat we doen: we leren je hoe je Inbound Marketing optimaal kunt benutten en zorgen ervoor dat Sales succesvol is.
Together we grow
Samen genereren we nieuwe, kwalitatieve leads en maken we fans van jouw klanten. Om dit te bereiken focussen we ons op verschillende disciplines binnen jouw organisatie.
We weten dat het begint bij marketing en we snappen sales. Ook (juist!) op het snijvlak van die twee vakgebieden werken we aan jouw doelen. Naast onze kennis zetten we HubSpot in zodat beide afdelingen smooth met elkaar gaan samenwerken. Die naadloze samenwerking is noodzakelijk voor succesvolle sales funnels en een voortreffelijke customer service.
Het is de combinatie tussen innovatieve technologie én data die dit alles mogelijk maakt, zonder dat het je veel tijd kost. Krachtige software en goed gebruik van data zijn nodig om het spel te spelen in de commerciële wereld van nu. De cijfers bieden het inzicht dat nodig is om continu te verbeteren.
Met enkel de inzet van fantastische software ben je er niet. Je moet weten hoe de techniek werkt en interne processen goed inrichten. We zorgen voor kennisdeling, inspireren teams en zetten in op talentontwikkeling van de marketing en sales professionals. Zo worden technologie en werkwijze omarmd en maximaal benut.
Meet the team
Wat we bij Seefore allemaal met elkaar gemeen hebben, is dat we willen winnen. We houden van knallen, zijn dol op cijfers, bedenken graag slimme plannen en worden blij van samenwerken met onze klanten.
We zijn serieus als het moet en lachen als het kan, want werk en samenwerken moet vooral
ook leuk zijn. We hebben het goed met elkaar, werken hard aan onze doelen en aan het einde van de week vieren we samen onze successen.
Bij Seefore werken ambitieuze, strategische en positieve teamplayers met allemaal hun eigen kennisgebied en specialisme. Samen maken wij jouw groeiplannen waar!
Elisabeth focust op het optimaliseren van de commerciële operatie end-to-end. Met als doel een naadloze samenwerking van marketing & sales en een voortreffelijke customer service. Want: 'blijere en succesvollere medewerkers en klanten leidt tot meer creativiteit en resultaat'!
Inbound Marketing
Ik geloof heilig dat bedrijven die inzetten op een optimale samenwerking tussen sales en marketing, zich onderscheiden van de rest. Onderscheiden op gebied van succes en groei. Wanneer je Inbound Marketing en Sales verbindt op een juiste manier, kom je tot de kern: optimale lead management. Dat is de basis voor veel bedrijven in de Saas om commerciële groei te realiseren.
Bij Seefore help ik bedrijven met het ontwikkelen van een marketing strategie, deze strategie uit te zetten tot een inbound framework en adviseer en ondersteun ik teams met campagne mangement (planning, reporting, growth hacking en uitvoering). Met Seefore onderschrijven we de kracht van Sales & Marketing Automation bij voornamelijk IT bedrijven. Wij voorzien in krachtige software voor leadgeneratie, nurturing en onboarding voor Software Solutions. Seefore werkt met het beste uit de markt: HubSpot. Wij voegen waarde toe door vanuit best-practices de Customer Journey van jouw IT-doelgroep maximaal te bereiken én converteren.
Sales en Marketing
Als iemand die geboren is in 1998 is ben ik onderdeel van Generatie Y. De generatie waarin alles mogelijk was, waarin kinderen op jonge leeftijd al in aanraking kwamen met internet en SMS en de generatie die op grote schaal blootgesteld werd, en nog steeds wordt aan uitingen van bedrijven en organisaties. Over de exacte aantallen is al jaren discussie maar geschat wordt dat het ergens tussen de 247 en 3000(!) uitingen per dag zijn. Dit heeft ervoor gezorgd dat de spanningsboog van mensen tegenwoordig rond de 8,25 seconden is. Oftewel, een boodschap van een bedrijf moet mij op het goede moment bereiken en waardevol zijn anders zijn ze mij (en waarschijnlijk een hoop anderen) na misschien wel minder dan 8,25 seconden alweer kwijt
Ik geloof dan ook dat het voor bedrijven van cruciaal belang is om waardevolle ervaringen te bieden aan klanten en een-op-een relaties met hen op te bouwen. Iets wat met de juiste boodschap op het juiste moment ook binnen 8,25 seconden moet lukken. Bij Seefore zal ik bedrijven hier verder mee gaan helpen.
Content Strategie
Pragmatische marketing strateeg die mens en bedrijf inspireert en ondersteunt, om ambities en doelen waar te maken met inzet van uitgekiende marketing automation as a service. Rijke ervaringsmix aan (online)marketing, business development met kennis van de nieuwste ICT technologieën. Hierdoor worden (uw) klanten uniek bedient. En producten en diensten eigenwijs gebrand. Bovendien wordt uw doelgroep via de juiste kanalen en platformen bereikt. Als gevolg hiervan wordt nieuw business volgens het principe zaaien, subliem geoogst.
Customer success
Ik geloof dat niet ons succes, maar het succes van onze klanten centraal staat. Niet ons resultaat, maar het resultaat van zij die voor ons kiezen: dát is key. Als je een verschil wil maken voor de klant, dan heb je het niet alleen over klantenservice. Dan heb je het over Customer Success.
Zoals het woord 'Customer Success' al aangeeft, is het belangrijk dat de levering en gebruik van je product succesvol werkt voor en door de klant. Dit gaat verder dan vragen beantwoorden en klachten afhandelen. Customer Success gaat over zien, luisteren en voelen. Het gaat over jezelf onderscheiden van anderen door pro-actief te zijn. Hierdoor maak je je merk geliefd. Hierdoor zal er over je gepraat worden.
Bij Seefore zie ik het als mijn missie om elke klant succesvol te laten werken met ons product. Daarbij zorg ik ervoor dat elke klant de aandacht en support krijgt die het nodig heeft. Daarnaast zet ik mijn kennis in om de mentaliteit van Customer Success te integreren bij onze klanten. Want als zowel onze klant áls hun klanten tevreden zijn, hebben wij gewonnen!
Sales & Marketing
Ik daag je uit om met mij te sparren over het optimaliseren van jouw commerciële operatie - of het nou gaat om marketing, sales of customer service. Via deze link kan je eenvoudig en snel een afspraak boeken in mijn agenda.
Focus on what you are good at
We werken samen met sterke partners. Zo kunnen wij jou nóg beter helpen met het behalen van de allerbeste resultaten.
© 2020 copyright Seefore;
All rights reserved
Partner voor bedrijven met ambitieuze groeiplannen.
Neem contact met ons op
Seefore
Deventerweg 2a
3843 GD Harderwijk